Presentation proposal....

Hari presentation proposal semakin hampir....
Semakin hari semakin nervous!!!!Macam mana ni????
Entahlah....nak buat macam mana???Orang terakhir pula pada hari Selasa (13/10/09)....
Hari-hari tidak kira buat apa-apa pun juga fikirkan presentation tu....Tidak kira makan ke, minum ke, mandi ke, buat apa-apa dan di mana-mana sahaja juga fikirkan tu....apa nak cakap, bagaimana nak cakap, intonasi yang macam mana dll!!!!
Dahlah biasanya tak begitu ada keyakinan tu!!!!Presentation pula ada 5 panel yang beri komen dan markah!!!!Nervous nervous nervous!!!!!!
Tapi nervous pun tak guna juga!!!!Sebab tu hari-hari juga kena beritahu sendiri bahawa nervous tak memberi sebarang manfaat tu!!!!Baik beritahu sendiri bahawa mesti confident!!!
Seperti yang dikatakan oleh the late of Michael Jackson-This is it!!!
Inilah masa-masa yang dinanti-nantikan untuk membentangkan kajian kita ni....
Takkan semata-mata hanya takut nak berdepan dengan 5 orang lecturer itu dan tidak dapat present dengan baik???Hanya 30 minit saja!!!!Tak apalah just berperang dengan mereka!!HAHA!!!!!
Sebab tulah walau macam mana sekali pun, presentation proposal hanya sekali sahaja!!!
Dengan itu, presentlah dengan sedaya upaya...Jika tidak, macam mana dapat memaafkan kita yang selama ini telah meluangkan masa dan tenaga yang banyak dalam kajian kita!!!!
Biarlah kajian kita tu berbaloi dengan apa yang telah buat sejak Latihan ilmiah ini dimulakan!!!
Oklah...Saya berharap presentation saya dapat berjalan dengan lancar pada hari Selasa ini dan all the best to my all cousemates... :-)

0 comments: